ساخت کد موزیک به صورت آنلاین

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


تا به حال برای خیلی از شما پیش آمده است كه به موزیكی علاقه داشته باشید و كد موزیك آنرا در سایتها پیدا نكرده باشید و یا لینک موزیك مورد نظرتان را دارید اما قادر به ساخت كد موزیک نیستید و یا در سایتها درخواست سفارش كد موزیك مورد علاقه تان را داده باشید ولی به شما جوابی نداده باشند. در این قسمت كدی را آماده کرده ام که به وسیله آن می توانید موزیك مورد نظر خود را در مدت چند ثانیه بسازید و در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

آموزش ساخت كد موزیك آنلاین

لینك آپلود شده موزیك مورد نظر خود را در كادر مستطیلی کوچک زیر قرار دهید و سپس برروی دكمه ساخت كد موزیك كلیك كنید، در كادر بزرگ زیر كدی ساخته میشود، كد ساخته شده مورد نظر را در تنظیمات وبلاگ یا ویرایش قالب وبلاگ خود قرار دهید.

نکته اول: فایل شما حتما باید mp3 باشد.
نکته دوم: با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در کشور باید حجم آهنگ ها رو کاهش بدهید تا موزیک در وبلاگ شما پخش شود اگر بلد نیستید حجم اهنگ رو کاهش دهید برای آموزش کاهش حجم آهنگ می توانید به این آدرس مراجعه کنید: http://blogers.ir/weblog/behinesazi/reduse-audio-size
نكته سوم: اگر آهنگ مورد نظر روی کامپیوترتان وجود دارد، قبل از ساخت کد موزیک باید آهنگ رو بر روی اینترنت آپلود کنید و لینک مستقیم آهنگ رو داشته باشید كه در كادر زیر وارد كنید.

آدرس فایل موزیک را وارد کنید:

(مثلا   http://www.YourDomain.com/Music/YourMusic.mp3)

کد زیر را در ویرایش قالب خود قرار دهید:


اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود